Op de helft... - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Annemarijn - WaarBenJij.nu Op de helft... - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Annemarijn - WaarBenJij.nu

Op de helft...

Door: Annemarijn

Blijf op de hoogte en volg Annemarijn

26 Maart 2008 | Zweden, Stockholm

Toen ik aan dit avontuur begon had ik echt geen idee dat de tijd zoo snel zou gaan. Heel veel mensen om me heen hadden het al tegen me gezegd, geniet er nou maar van want voor je het weet is het voorbij.. Nou ik ben er nu achter dat dat ook echt zo is, ik zit verdorie nu alweer bijna op de helft joh.
Gister hebben we afscheid genomen van de twee Portugese meiden die hier voor drie maanden zaten. Heel jammer dat ze nu al weg zijn want het was altijd heel gezellig en ik heb nu ook weer een floormate minder:(.

Afgelopen weekend was het paasweekend en kwamen Carolien en Susan van mn ploegje me een bezoek brengen :D.
Donderdag ging ik samen met Leonie naar Kastrup, het vliegveld om ze op te halen. Leonie kreeg ook twee vriendinnen. Toen zijn we meteen Kopenhagen ingegaan, met de hoop te kunnen shoppen maar alle winkels waren dicht.. Maar goeed toen hebben we dus lekker aan sightseeing gedaan. Na een klote end lopen hebben we de kleine zeemeermin gezien, ze is dus echt heeel klein en minder bijzonder dan je verwacht, maar het was mooi weer dus zo erg was het nou ook weer niet :). Verder hebben we nog een beetje rondgehobbeld in de stad en uiteindelijk de trein naar Malmo gepakt.
Vrijdag heb ik ze malmo laten zien en zijn we ´s avonds een drankje gaan doen in een bar. Zaterdag hebben we de trein gepakt naar Helsingborg en daar waren de winkels wel open dus hebben we ff fijn gewinkeld. ´s Avonds gingen we met de hele club op stap, naar de grootste discotheek van Scandinavie, zeggen ze..
Nah het was een hoog Hollywood gehalte met een songfestivalliedjeszaal en een r&b zaal. Maar eigenlijk was dat wel grappig juist :D.
Zondag hadden we een grote paasbrunch georganiseerd voor iedereen, was superleuk! We hadden gigantisch veel eten en het was heel gezellig. ´s Avonds zijn we nog uit eten geweest en heeft Caro mn haar geverfd.
Haha het was de bedoeling dat het lichtblond zou worden zoals ik wel vaker heb gehad, maar ik heb nu een beetje witoranjige uitgroei met donkerblond en blonde stukken in de rest van mn haar. Het klinkt allemaal erger dan het is maar ik ga morgen toch maar even een bezoekje aan de kapper brengen om het even te laten fiksen :).

Twee weken terug ben ik een weekendje naar Gothenburg geweest met Leonie, Camille (frans) en Cathi (Duits). Was ook een superleuk weekend! We konden slapen bij een huisgenoot en zn broertje bleek een goeie dj te zijn dus die kon ons gratis naarbinnen loodsen bij een hele hippe club!

Jeetje wat is dit een lang verhaal geworden zeg.. Kzou nu ook eigenlijk moeten studeren, maar ik heb hier dus ook behoorlijk last van studieontwijkend gedrag :). Maar goed moet nu toch maar wel gaan stoppen want we gaan zo discussieren over de stof en tis toch wel fijn als ik een beetje mee kan doen.

Op de planning staan voor vrijdag een Frans feestje, volgend weekend Oslo en over twee weken komen Mo en Suus langs, oja en dan ben ik ook nog bijna jarig, kan niet meer stuk dus :).

Tot de volgende keer! Dikke kus

  • 26 Maart 2008 - 16:07

    Mama:

    Ga maar bedenken wat je voor je verjaardag wil hebben op 25 april.

  • 26 Maart 2008 - 17:10

    As:

    YOOOO!! (verder heb ik niks te zeggen, je weet alles al, maar dan heb ik ook us n berichtje geplaatst) :-D BYEE

  • 26 Maart 2008 - 21:41

    Radhika:

    Hey Meis,
    Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt! En zoveel leuke dingen doet! Ik zou zeggen; geniet lekker verder!
    Dikke kus!

  • 27 Maart 2008 - 11:53

    Suzanne:

    zorg je wel dat je haar goed zit als we komen, anders loop ik niet naast je hor..
    nee hor meis, geintje he.
    veel plezier in Oslo en hoop dat het ook over 2 weekjes nog mooi weer is!

    dikke knuf, x van mij

  • 28 Maart 2008 - 16:00

    Carolien:

    (ja, die mislukte kapper uit het verhaal :))
    Ik zag gister een meisje lopen met een langebloes, legging en laarzen! Jaja, Utrecht goes Sweden! En hoe is het met je haar? Kan dat schaamrood op de kaken weer weg?
    Have fun! X

  • 30 Maart 2008 - 23:57

    Liora:

    heej meissie!!! Succes met je haar! Heel veel plezier verder! En ja de tijd gaat snel.. ook in aussie, hele mensen hebben dat net als tegen jou ook tegen mij gezegd.. ik ga al gewoon mijn 5e week in!
    Dikke Kus

  • 25 April 2008 - 07:15

    Mama:

    GEFELICITEERD en tot morgen!!!!!!!

  • 26 April 2008 - 08:35

    Ella, Hans, Ezy Yent:

    Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Yenthe had al een bericht gestuurd maar zonder naam alleen een kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2008

En toen was het nog maar anderhalve week..

26 Maart 2008

Op de helft...

21 Februari 2008

Förlat

31 Januari 2008

Bastu

22 Januari 2008

Jättebra!
Annemarijn

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 9158

Voorgaande reizen:

10 Januari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: