En toen was het nog maar anderhalve week.. - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Annemarijn - WaarBenJij.nu En toen was het nog maar anderhalve week.. - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Annemarijn - WaarBenJij.nu

En toen was het nog maar anderhalve week..

Door: Annemarijn

Blijf op de hoogte en volg Annemarijn

27 Mei 2008 | Zweden, Stockholm

Jeetje wat is de tijd voorbij gevlogen. Zat net even mn laatste berichtje te bekijken en daar stond als titel, op de helft.. Heb dus echt al schandalig lang niks van me laten horen, sorry. Maar wat ze zeggen is echt waar, time flies when you´re´having fun!

Heb echt zo onwijs veel dingen gedaan in die laatste 2 maanden, ik zal proberen een leuke samenvatting te maken :D.
Volgens mij was ik vorige keer geindigd met de boodschap dat we naar Oslo zouden gaan. Nouu dat hebben we ook gedaan!
Was een heel erg leuke trip op n heel vet cruiseschip met jacuzzi en al :D. Oslo is ook een supermooie stad, heel veel groen en heel rustig.

Het weekend daarna kwamen Suus en Mo op bezoek. Ook supergezellig! Kheb ze malmö laten zien en we hebben een dagje Kopenhagen gedaan :).

En daarna was ik jarig! Zat middenin mn take home tentamen maar heb toch wel een leuke dag gehad. Werd sochtends wakker gemaakt en toen stond er een heel ontbijtje voor me klaar inclusief appeltaart :D. En savonds hebben we feestje gevierd. En toen stond de volgende dag de hele family op de stoep! Heel relaxt ff een weekje met hun geweest in een huisje aan zee.

Het weekend daarna kwam Steef op bezoek! Was vet mooi weer dus we hebben lekker op het strand gelegen en ook even n toer door malmö gedaan natuurlijk. Niet alleen door de stad gelopen maar we hebben ook in een rondvaartboot gezeten. Haha was heel grappig, wij in een rondvaartboot met een handjevol bejaarden.
Daarna ging ik op hockeytoernooi samen met Renske en een paar Zweden. Tis niet dezelfde hockey als in nederland, hier lijkt het een beetje op ijshockey alleen dan zonder ijs en die pakken. We gingen met zn allen in een busje naar Karlstad ergens in het midden van Zweden. Was wel leuk, zo konden we ook nog een beetje wat van het landschap zien. Uiteindelijk hebben we het hele weekend maar drie wedstrijden gespeeld en verder een beetje gebbqd en gestapt. Ook werd ik weer es geconfronteerd met mn liefde voor spelletjes.. De zweden waren heel erg into de spelletjes en ik niet natuurlijk.. Maarr kheb t overleefd :).

Okeee volgend weekend :D. Dat was de trip naar Stockholm. Gingen donderdagochtend vroeg weg met de trein en kwamen rond het middaguur aan in Stockholm. Hadden even onze spullen gedropt in het hostel (zonder ramen) en toen meteen door naar Uppsala! Daar op stap geweest, was echt heel leuk! De volgende dag hebben we beetje door stockholm gelopen en savonds de verjaardag van cathi gevierd. Dag daarna weer door stockholm gelopen hah en savonds heb ik mn duurste wijntje ooit gedronken. 10 euro!! Maaar hij was wel lekker.

Nouu dat waren even twee maanden op een pagina. Ben nu weer aant bikkelen op mn take home tentamen en daarna heb ik vakantie. Donderdag komt astrid! En vant weekend hebben we n heel groot afscheidsfeest en dan gaat het inpakken beginnen..
Zondag 8 juni kom ik aan op schiphol (19.20 ;)) hah.

Tot heel snel in het echt iedereen!

Dikke kus

  • 27 Mei 2008 - 12:05

    Marianne En Kees V.H:

    Nog ff uit je dak en dan weer onder de hollandse studieplak.groetjes voor jou

  • 27 Mei 2008 - 20:25

    Suzanne:

    hee meis,
    nog ffies dus... jeetje!
    weet nog goed dat je helemaal geen afscheid wilde nemen, en nu kom je ons al weer bijna begroeten.
    hoop dat je laatste paar dagen net zo leuk zijn als de rest van je verblijf!
    tot snel, liefs en dikke kus van alex en mij

  • 29 Mei 2008 - 12:08

    Hileen:

    Heej meis, ik had net ook al een berichtje getypt maar volgens mij ging er iets mis :S Leuk te lezen wat je allemaal hebt gedaan daar! Ben blij dat je alweer bijna terug gaat naar Nederland! :) Dan gaan we snel een (goedkoop) wijntje drinken! Alvast veel plezier op je afscheidsfeest! xxx

  • 01 Juni 2008 - 08:56

    Monique:

    hej meis, mooie samenvatting hoor! ;) Het is iig niet zo dat de laatste loodjes het zwaarst wegen... je hebt nog genoeg leuke dingen voor de boeg! Ist leuk met as? Tot gauw iig weer! liefs

  • 01 Juni 2008 - 12:31

    Carolien:

    Waaahh, nog maar een week! Bizar, how time flies ;)
    Geniet van de laatste week en tot heeeel snel! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2008

En toen was het nog maar anderhalve week..

26 Maart 2008

Op de helft...

21 Februari 2008

Förlat

31 Januari 2008

Bastu

22 Januari 2008

Jättebra!
Annemarijn

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 873
Totaal aantal bezoekers 9156

Voorgaande reizen:

10 Januari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: